Tænk, at den stadig er tom!
Hvis du har tilføjet noget før, skal du logge ind for at se varerne og gennemføre købet.

Anmeldelser – 3
For mig er denne toner et kontroversielt produkt. Den er meget tyk og cremet. Det kan give god fugt til huden, men sammenlignet med andre tonere med en lignende konsistens er den endnu ikke en af de bedste. Det svier også, når det bruges, hvis der er irritation, sår eller en beskadiget hudbarriere, selvom det kun er kortvarigt. Huden føles næret frem for hydreret efter påføring, og konsistensen er for tyk, hvilket giver en følelse af, at porerne bliver tilstoppet. Derfor gentager jeg ikke købet.
Som gave til mit første køb på K-sisters hjemmeside fik jeg en prøve af denne toner. Og selvom jeg ikke er særlig bekendt med koreanske tonere, må jeg sige, at dette produkt virker til at være af god kvalitet og gør, hvad det skal. Det forårsager slet ingen irritation på min følsomme hud. Jeg påfører det i mit ansigt i cirka 3 lag. Efter at have brugt det, føler jeg, at min hud er tilstrækkeligt hydreret og klar til de næste trin i min hudplejerutine. Jeg kan helt sikkert anbefale det.
Enkel og behagelig at fordele i ansigtet.
Vil du holde kontakten?
Vi sender dig rabatter, nye produkter og hudplejetips.